Mangaierea mea...

Exista in viata mea cateva persoane care au adus cu ei o raza de lumina si au asezat’o in ochii mei, un strop de iubire cu care mi’au umplut inima, o imbratisare care a incalzit trupul meu si voie buna care mi’a incurajat sufletul. Ei poate cred ca nu au facut mare lucru, dar pentru mine, toate acestea au avut mare pret si nu cred ca voi putea vreodata sa le multumesc indeajuns. Exista prieteni care iti raman aproape atunci cand ti’e cel mai greu in viata, cand toti te parasesc si parca in jurul tau totul sta se prabuseasca ca un castel de nisip la adiere unui vanticel. Ei te prind de brat si nu’ti dau drumul sa cazi. Stau langa tine si’ti vindeca cu bunatate ranile care sangereaza. Incearca sa’ti aminteasca toate calitatile frumoase pe care le ai si iti redescopera toate lucrurile minunate pentru care merita sa traiesti. Se intristeaza ori de cate ori le spui ca nu valorezi nimic. In ochii lor esti de mare pret iar tu esti acea particica care lipseste cuiva sa fie complet si implinit. Ei nu se vor folosi nicicand de defectele tale ca pe niste arme doar pentru a’ti face rau atunci cand ai gresit. Te iarta de la inceput si oricat de descurajati ar fi, vin la tine si iti spun cat de mult te iubesc. Se roaga pentru tine cand esti in necaz si te suna sa te incurajeze.
Sunt persoane pe care le’am intalnit de curand si care au dat dovada de a’mi fi adevarati prieteni desi ne cunoastem de putin timp. Prieteni, care ma accepta asa cum sunt si au indraznit sa’mi cunoasca inima fara sa ma judece ori sa ma eticheteze. Vreau sa le multumesc si sa le spun ca ii iubesc enorm si au mare pret in ochii mei!
Va daruiesc un zambet si toata dragostea mea!

Comentarii

Postări populare