Muzica, viata mea!

Ne nastem pe ritmuri de bucurie , traim o viata pe diferite ritmuri si la final murim pe ritmuri de tristete .
Muzica face parte din viata noastra de la inceput pana la final anumite ritmuri ne influenteaza stare de spirit sau ne induc anumite stari de la tristene , nostalgie, dor, sau durere si pana la tristete .
Stiti vorbele alea : spune-mi ce prieteni ai sa iti spun cine esti ! sau spune-mi ce carti citesti sa iti spun cine esti ! Si inca multe altele , sunt convins ca se poate spune si urmatoarea : Spune-mi ce muzica asculti sa iti spun ce caracter ai sau ce simti sau cine esti ! Muzica exprima caracterul unui om si starea lui de spirit .
De la manele, ambientale , turcesti , arabe, populara , dance , trace, house, clubing, chiilout,erotica, dubstep, rock ,hip-hop, rap,  clasica, sau de meditattie pana la orice gen sau subgen mai stiti voi toate au trecut prin fiecare sau au lasat in fiecare un sentiment .
Personal nu stiu daca ma incadrez intr-un anumit gen de muzica ascult mai multe cred ca in functie de starea mea de spirit dar in general predomina chiilout, trance, muzica de relaxare , balade rock , si muzica veche ani 70′,80′,90′ si chiar si populara ascult si candva in trecut cand eram mai tinar am ascultat o perioada si manele :) dar pe vremea cand au aparut ele pe piata , demult .
In ultimile decenii muzica a evoluat enorm de la cateva voci consacrate la o explozie de voci, astazi unele foarte bune, unele praf in toata regula , unele care merita a fi cunoscute si nu sunt, si altele care nu merita a fi cunoscute si sunt . Sunt doar unul simplu atat timp cat exista ascultatori pentru toate genurile si pentru toate vocile eu pot doar sa imi spun propria parere si atat .
De videoclipuri nu vreau sa vorbesc prea mult pentru ca majoritatea sunt de toata jena , poti sa vezi prin fiecare clip cine e adevarat ca artist si cine nu si nu cred faza cu bugetul asupra calitatii si a corelatiei intre muzica si video . Dar asta e atat timp cat sunt oameni care apreciaza orice, se vor face incontinuare .
Recomandarea mea pentru voi: https://www.youtube.com/watch?v=sxDdEPED0h8

Comentarii

Postări populare